ДОГОВІР ПУБЛІЧНОЇ ОФЕРТИ
про надання послуг
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕДІАТРІЯ З ЛЮБОВ’Ю» (надалі «Виконавець»), в особі директора Бабич Лідії Юріївни, яка діє на підставі Статуту, пропонує необмеженому колу фізичних осіб, укласти Договір про надання послуг (надалі «Договір») на нижчевикладених умовах:
Термінологія
“Послуги” – перелік медичних та інших послуг, що надаються Виконавцем в порядку та на умовах, визначених цим Договором та Переліком послуг, що розміщений на Сайті Виконавця, а також в інших місцях, передбачених законодавством (надалі – Перелік послуг).
“Публічна оферта” – пропозиція Виконавця (викладена на Сайті Виконавця), адресована необмеженому колу фізичних осіб укласти даний Договір на визначених умовах.
“Cайт Виконавця” – веб-сторінка в мережі Інтернет, за адресою https://iloveyoudoc.com.ua/, яка є офіційним джерелом інформування Пацієнтів/Законних представників про Виконавця та Послуги, що ним надаються.
“Акцепт” – повне, безумовне та беззастережне прийняття Пацієнтом/Законним представником, умов Публічної оферти, в формі даного Договору. Акцепт здійснюється шляхом оплати Послуг Виконавця або шляхом заповнення, підписання та передачі Пацієнтом/Законним представником Виконавцю письмової Анкети, примірник якого знаходиться безпосередньо за місцезнаходженням Виконавця.
“Виконавець” – Товариство з обмеженою відповідальністю «ПЕДІАТРІЯ З ЛЮБОВ’Ю» “Пацієнт/Законний представник”* – фізична особа, яка акцептувала Публічну оферту Виконавця, викладену у цьому Договорі.
“Сторони” – Пацієнт/Законний представник, та Виконавець.
* Сторони розуміють, що поняття «Пацієнт/Законний представник» в цьому Договорі вживається одночасно, оскільки Пацієнтом може виступати неповнолітня, малолітня особа, цивільна дієздатність яких обмежена і в інтересах якої має діяти її Законний представник. У випадку якщо Пацієнтом виступає неповнолітня, малолітня особа, права та обов’язки, визначені цим Договором, автоматично покладаються на її Законного представника.
ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
Даний Договір є публічним договором (надалі іменується – Договір), який вважається укладеним між Виконавцем, з однієї сторони, Пацієнтом/Законним представником, з іншої, з моменту Акцепту останнім умов та положень даного Договору.
В порядку та на умовах, визначених цим Договором, Виконавець зобов’язується надати Пацієнту Послуги, а Пацієнт/Законний представник зобов’язується прийняти їх.
Послуги надаються на підставі цього Договору. Діями, що свідчать про згоду дотримуватись умов цього Договору є Акцепт Пацієнтом/Законним представником умов даного Договору.
Виконавець може надавати послуги в очному порядку, за допомогою мережі Інтернет, телефонної та/або комп’ютерної мережі.
Місцем надання Послуг вважається місцезнаходження Виконавця (Україна, м. Київ,проспект Науки 62а, вул. Сергія Данченка 34, вул. Трускавецька 6в). За домовленістю Сторін, Послуги можуть надаватися за місцезнаходженням Пацієнта/Законного представника.
Послуги надаються протягом робочого часу Виконавця.
ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН
Пацієнт/Законний представник, має право:
3.1.1. Отримати Послуги Виконавця належної якості.
3.1.2. Отримувати достовірну та повну інформацію про стан здоров’я Пацієнта, у тому числі ознайомлюватись з відповідними медичними документами, що стосуються його здоров’я, які зберігаються у Виконавця.
3.1.3. Отримувати достовірну та повну інформацію про протипоказання, можливі ускладнення та ризики (в тому числі для життя та здоров’я), прогноз можливого розвитку захворювання при наданні медичних послуг Пацієнту.
3.1.4. Вимагати заміни Лікуючого лікаря.
3.1.5. Мати право на таємницю про стан здоров’я Пацієнта, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні.
3.2. Пацієнт/Законний представник, зобов’язується:
3.2.1. Надавати повну та достовірну інформацію та документи, необхідні для ідентифікації Пацієнта/Законного представника, в тому числі для заповнення Анкети.
3.2.2. Неухильно дотримуватись усних чи письмових приписів і рекомендацій лікарів та інших спеціалістів Виконавця.
3.2.3. Надавати оригінали чи копії документів, що містять інформацію про стан здоров’я Пацієнта, які необхідні Виконавцю для надання йому медичних послуг.
3.2.4. Оплачувати вартість Послуг в порядку та на умовах, визначених цим Договором.
3.2.5. До початку надання медичних послуг повідомити Виконавцю весь перелік лікарських засобів, які застосовує Пацієнт, а також про всі відомі хвороби, вади, алергічні чи специфічні реакції на лікарські засоби і продукти харчування та іншу суттєву інформацію про стан здоров’я Пацієнта.
3.2.6. У разі порушення або неможливості дотримання Пацієнтом плану лікування повідомити про це Виконавця.
3.2.7. Повідомляти Виконавця про покращення або погіршення самопочуття Пацієнта, появу або зникнення симптомів та іншу інформацію про зміни стану здоров’я Пацієнта протягом строку лікування.
3.3. Виконавець має право:
3.3.1. Залучати третіх осіб для надання Послуг, які мають необхідну кваліфікацію.
3.3.2. В разі запізнення Пацієнта/Законного представника, на 50% та більше від загальної тривалості консультації, в односторонньому порядку змінити термін надання Послуг, або відмінити надання таких Послуг.
При цьому при наступному зверненні до медичного центру вартість послуги консультації лікаря однократно зросте в ціні на 50%.
3.3.3. Порядок зміни дати та/або часу надання Послуги за бажанням Замовника: Замовник зобовʼязаний попередити про необхідність зміни дати та/або часу надання Послуги не пізніше ніж за 2 години до запланованого раніше часу в розкладі.
У разі скасування, побажання перенести Послугу на інший день, якщо Замовник не попередив раніше ніж за 2 години до запланованого часу початку надання Послуги – вартість передоплаченої онлайн-консультації не повертається, вартість наступної очної Послуги однократно зросте у вартості на 50%.
3.3.3. Перевіряти надану Пацієнтом/Законним представником, інформацію, а також виконання Пацієнтом умов Договору.
3.3.4. Призупинити надання Послуг Пацієнту на період перевірки виконання Пацієнтом/Законним представником умов Договору, в разі виникнення, або обґрунтованих сумнівів у належному виконанні, або у порушенні Пацієнтом/Законним представником умов цього Договору.
3.3.5. Відмовити Пацієнту/Законному представнику, у наданні Послуг та припинити дію цього Договору.
3.3.6. Вимагати від Пацієнта/Законного представника, виконання умов цього Договору.
3.3.7. Проводити акції, надавати знижки, впроваджувати програми лояльності, спеціальні бонусні програми тощо в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
3.4. Виконавець зобов’язується:
3.4.1. Забезпечувати Пацієнту можливість отримання Послуг належної якості відповідно до цього Договору та чинного законодавства України.
3.4.2. Надавати Пацієнту Послуги з урахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних», принципів збереження та нерозголошення лікарської та/або конфіденційної інформації.
3.4.3. Забезпечувати Пацієнту/Законному представнику, можливість отримання інформації з питань надання Послуг та Акційних пропозицій.
3.4.4. Приймати до розгляду письмові пропозиції Пацієнта/Законного представника, щодо покращення та якості надання Послуг.
3.4.5. Надання послуг проводиться в присутності та за згоди Законного представника дитини в разі якщо пацієнтом є неповнолітня дитина. При зверненні по медичну допомогу згода на медичне обстеження, втручання, маніпуляції – надається згідно чинного законодавства України.
Законним представником дитини при проведенні медичного обстеження, втручання є особи, які мають юридично закріплені відповідні права – батьки дитини, родичі чи опікуни що мають юридично оформлену довіреність, що дає право представляти інтереси дитини при проведенні медичного обстеження, втручання.
Вийнятком є невідкладні стани, загрозливі для здоровʼя та життя дитини.
ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
4.1. Ціна цього Договору визначається, як сума наданих Пацієнту Виконавцем та прийнятих ним/Законним представником Послуг. Ціна Договору може також визначатися, як сума заздалегідь замовлених Пацієнтом/Законним представником Послуг.
4.2. Вартість кожної Послуги визначається згідно з Переліком послуг на дату надання Пацієнту такої Послуги.
4.3. Оплата наданих Послуг здійснюється Пацієнтом/Законним представником після надання Послуги в той самий день. За домовленістю, Сторін оплата Послуг може здійснюватися до їх надання. Зокрема, онлайн-консультації, консультації по сну, консультації по харчуванню онлайн та очні здійснюються за умови 100% передоплати.
4.4. Вакцинація:
4.4.1. Оплата вакцин може здійснюватись безпосередньо після отримання послуги вакцинації або за умови передоплати.
4.4.2. На сайті ТОВ «Педіатрія з любовюʼ» https://iloveyoudoc.com.ua/ Замовник має можливість передоплати вакцин для подальшого використання (здійснення щеплення) в медичних центрах «Педіатрія з любовʼю».
Передоплата вакцин через сайт здійснюється за умови 100% передоплати.
Виконавець зобовʼязаний забезпечити наявність передоплаченої Замовником вакцини на момент звернення Замовника в медичний центр «Педіатрія з любовʼю» для отримання послуги вакцинації.
4.4.3. Передоплачені вакцини не видаються на руки Замовнику в разі бажання Замовника вакцинуватися в іншому медичному закладі. Передоплачена вакцина може бути використана лише в процесі надання послуги щеплення в медичних центрах «Педіатрія з любовʼю».
4.4.4. Виконавець зобовʼязується зберігати передоплачену Замовником вакцину до закінчення терміну придатності даної вакцини. В разі якщо Замовник не зʼявився щоб отримати щеплення до завершення терміну придатності вакцини – Виконавець не зобовʼязується замінювати дану вакцину на іншу, кошти Замовнику не повертаються.
4.4.5. У разі якщо Замовник з власних причин не планує вакцинуватися в медичних центрах «Педіатрія з любовʼю», вартість передоплаченої вакцини може бути відшкодована в розмірі 100% не пізніше ніж за 60 календарних днів до закінчення терміну придатності даної вакцини.
4.4.5. У разі завдання шкоди медикаментам, а саме вакцинам, в закладах ПЗЛ, у наслідок воєнних дій (обстрілу, вибуху, загорянню, влучанню снарядів,їх уламків тощо) у приміщення де зберігаються вакцини, в результаті яких обладнання що забезпечує холодовий ланцюг пошкоджене, вакцина знищена або непридатна до використання, гроші за попереднє бронювання цього товару покупцю не повертаються.
ПОРЯДОК НАДАННЯ ТА ПРИЙМАННЯ-ПЕРЕДАЧІ ПОСЛУГ
5.1. Послуги надаються медичними працівниками та спеціалістами Виконавця, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України.
5.2. До початку надання медичних послуг Лікуючий лікар повідомляє Пацієнту/Законному представнику перелік, склад та вартість всіх медичних послуг, надання яких Пацієнту Лікуючий лікар вважає доцільним, та в усній формі погоджує із Пацієнтом/Законним представником перелік та вартість всіх медичних послуг, які будуть надані Виконавцем Пацієнту за призначенням цього Лікуючого лікаря.
5.3. Послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється за телефоном або на сайті. Надання Послуг без попереднього запису можливо виключно у випадках відсутності попереднього запису на цей час інших Пацієнтів. Дата та час надання кожної Послуги погоджується між Виконавцем та Пацієнтом/Законним представником в усній формі, та/або за допомогою смс, повідомлень в месенджер або за допомогою листа на електронну пошту.
5.4. Приймання-передача наданих Послуг здійснюється в кінці консультації, шляхом усного погодження. При здійсненні оплати послуг Виконавець надає Пацієнту\Законному представнику касовий чек про оплату.
ІНШІ УМОВИ
6.1. Порядок врегулювання спорів
6.1.1. Всі суперечки та спори, що можуть виникнути в процесі надання Послуг Виконавцем, у зв’язку з прийняттям, виконанням та/або порушенням положень цього Договору, врегульовуються шляхом проведення переговорів між Сторонами.
6.1.2. В разі недосягнення Сторонами згоди в результаті переговорів, Пацієнт/Законний представник, залишає за собою право на пред’явлення претензій, які обов’язково повинні бути розглянуті Виконавцем в розумні строки, з метою врегулювання суперечок та спорів в досудовому порядку.
6.1.3. В разі недосягнення Сторонами згоди в результаті переговорів та неможливості врегулювання конфлікту в досудовому порядку, всі спори та суперечки вирішуються в судовому порядку у відповідності до вимог чинного законодавства України.
6.2. Додаткові положення.
6.2.1. Виконавець залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договору.
6.2.2. Зміни до цього Договору оформляються шляхом оприлюднення нової редакції Договору на Сайті Виконавця і набирають чинності з моменту публікації.
6.2.3. Пацієнти вважаються повідомленими про внесені до Договору зміни з моменту публікації нової редакції Договору на Сайті Виконавця.
6.2.4. Внесені зміни до Договору, що набрали чинності, розповсюджуються на всіх Пацієнтів/Законних представників.
ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. Сторони несуть відповідальність передбачену чинним законодавством України.
7.2. Сторони не несуть відповідальність за порушення своїх зобов’язань за цим Договором, якщо воно сталося не з їх вини. Сторона вважається невинуватою, якщо вона доведе, що вжила всіх залежних від неї заходів для належного виконання Договору.
7.3. Виконавець не несе відповідальність перед Пацієнтом/Законним представником за непрямий збиток (у тому числі за недоотриманий прибуток).
7.4. Виконавець не несе відповідальності, якщо це було зумовлено дією обставин непереборної сили (форс-мажору). Під обставинами непереборної сили маються на увазі: пожежі, землетруси, інші природні явища, стихійні лиха, дії третіх осіб, військові дії, прийняття законодавчих актів та інші незалежні від Виконавця обставини, які роблять неможливим своєчасне, повне та належне виконання Виконавцем своїх зобов’язань згідно Договору.
7.5. Виконавець не несе відповідальності у разі виникнення ускладнень у Пацієнта або за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю Пацієнта в результаті:
– невиконання Пацієнтом/Законним представником обов’язків, передбачених підпунктом 3.2.2. цього Договору, зокрема приписів і рекомендацій лікарів Виконавця, плану лікування, тощо;
– неповідомлення Пацієнтом/Законним представником суттєвої інформації про стан здоров’я Пацієнта;
– використання лікарських засобів та виробів медичного призначення неналежної якості або таких, що не призначені лікарями Виконавця;
– не повідомлення Пацієнтом/Законним представником інформації про Пацієнта, передбаченої п.п. 3.2.5.-3.2.7. цього Договору;
– отримання медичної допомоги в інших закладах охорони здоров’я;
– розвитку захворювань чи патологій, які не пов’язані з наданням медичних послуг за цим Договором.
7.6. Відповідальність Виконавця перед Пацієнтом/Законним представником, у випадку пред’явлення ним вимог/претензій про відшкодування шкоди та компенсації моральної шкоди в результаті ненадання та/або надання Послуг неналежної якості, що підтверджується висновком експерта з контролю якості, відшкодовується виключно в межах вартості відповідної Послуг, оплаченого Пацієнтом/Законним представником.
7.7. Виконавець не несе відповідальності за належне функціонування та доступність певних сегментів мережі Інтернет, які знаходяться поза контролем Виконавця.
7.8. Сторони розуміють і визнають, що невідповідність надання тієї чи іншої Послуги результату, що очікував та бажав отримати Пацієнт/Законний представник, при зверненні за наданням відповідної Послуги, саме по собі не є фактом надання такої Послуги неналежної якості.
СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА УМОВИ ЙОГО ПРИПИНЕННЯ
8.1. Договір є публічним і безстроковим та діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або законодавством України.
8.2. Даний Договір публічно доводиться до відома усіх Пацієнтів/Законних представників шляхом його розміщення (оприлюднення) на сайті Виконавця.
8.3. Якщо за 30 (тридцять) днів до закінчення поточного календарного року жодна із Сторін письмово не заявить про намір розірвати цей Договір, то він вважається продовженим (пролонгованим) на наступний календарний рік на таких самих умовах. Така пролонгація строку цього Договору можлива без обмеження терміну.
8.4. Строк дії цього Договору може бути достроково припинений:
за вимогою однієї із Сторін, при цьому остання зобов’язана не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів письмово повідомити про це іншу Сторону;
за рішенням суду;
у випадку довго тривалості (більше двох місяців) форс-мажорних обставин;
у випадку припинення/зупинення дії Ліцензії на медичну практику;
у випадку, якщо Виконавець виявить, що дані, які містяться в Анкеті Пацієнта/Законного представника є неправдивими, Виконавець має право негайно припинити дію Договору, попередивши Пацієнта/Законного представника про це будь-яким доступним засобом зв’язку на власний вибір, зокрема, письмово, засобами електронної пошти, шляхом повідомлення на Сайті, тощо.
ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
9.1. Укладаючи цей Договір Пацієнт/Законний представника автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень цього Договору, затвердженого Виконавцем та оприлюдненому на сайті Виконавця.
9.2. Підписавши та заповнивши Анкету або оплативши Послуги Виконавця, Пацієнт/Законний представник надає дозвіл на збір та обробку персональних даних, зазначених у Анкеті для цілей, пов’язаних з наданням Послуг та в межах, визначених законодавством України.
9.3. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України і його умови однакові для всіх Пацієнтів. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Пацієнта/Законного представника з усіма умовами Договору без виключення і доповнення.
Акцепт цього Договору також свідчить про те, що Пацієнт/Законний представник розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Пацієнт/Законний представник не знаходиться під впливом помилки, обману, насильства, погрози, і тому подібне.
9.4. Дія цього Договору не розповсюджується на відносини між Сторонами, що врегульовані іншими договорами та угодами та власноручно підписані Сторонами.
9.6. Будь-яка інформація, отримана Виконавцем від Пацієнта/Законного представника до, під час або після надання Послуг за цим Договором, вважається конфіденційною.
9.7. Виконавець гарантує, що всі відомості про Пацієнта/Законного представника, що містять лікарську та/або іншу конфіденційну таємницю, будуть використовуватись відповідно до принципів дотримання таких таємниць та відповідно до вимог законодавства України та міжнародного законодавства.
9.8. Визнання будь-якого положення або пункту даного Договору чи додатків до нього не дійсним, не впливає на дійсність інших положень і умов Договору. Цей договір регулюється чинним законодавством України.
9.9. Всі Додатки до Договору є невід’ємними частинами цього Договору та є обов’язковими для виконання та дотримання Сторонами.
9.10. Інформація про усі можливі Послуги міститься на Сайті Виконавця.
РЕКВІЗИТИ ВИКОНАВЦЯ
ТОВ «ПЕДІАТРІЯ З ЛЮБОВ’Ю»
Юридична адреса: 03083, м. Київ, пр. Науки, будинок 62А, 1-7
ІПН: 447537426509
Код ЄДРПОУ: 44753740
IBAN: UA273052990000026009046245908
В АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Директор: Бабич Лідія Юріївна
Загальна система оподаткування,
Платник ПДВ
Тел: 0972785304
ПРАВИЛА перебування та обслуговування у Медичних центрах ТОВ «Педіатрія з любов’ю»
1. Загальні положення
1.1. Ці правила встановлюють порядок перебування клієнтів та/або пацієнтів у Медичних центрах ТОВ “Педіатрія з любов’ю”, регламентують їхні права та обов’язки, а також вимоги до поведінки у закладі.
1.2. Метою правил є створення безпечного, комфортного та ефективного середовища для надання медичної допомоги
2. Визначення термінів
2.1. ТОВ “Педіатрія з любов’ю” (МЦ ТОВ “Педіатрія з любов’ю”) надалі “Товариство” – юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства України, яка є надавачем послуг у сфері охорони здоров’я, психолого-педагогічної підтримки, консультацій та супутніх сервісів для дітей та дорослих. Товариство здійснює свою діяльність відповідно до наявних ліцензій та нормативно-правових документів, і надає послуги як медичного, так і немедичного характеру.
2.2. Пацієнт– фізична особа, якій безпосередньо надаються медичні послуги.
2.3. Клієнт – фізична або юридична особа, яка звертається до медичного закладу для отримання медичних послуг для себе або в інтересах іншої особи (наприклад, дитини).
У випадку надання послуг неповнолітнім пацієнтам, клієнтом виступає законний представник дитини, який здійснює звернення, підписує документи, надає згоду на обробку персональних даних та медичне втручання, і відповідає за оплату послуг.
У випадку надання послуг повнолітнім пацієнтам, пацієнт і клієнт можуть бути однією й тією ж особою.
2.4. Законний представник дитини – це один із батьків, усиновлювач, опікун, піклувальник або інша особа, яка на законних підставах представляє інтереси неповнолітньої особи відповідно до вимог чинного законодавства України.
2.5. Ургентні ситуації – невідкладні стани, які потребують негайного медичного втручання для збереження життя або запобігання серйозним ускладненням здоров’я пацієнта.
2.6. Медичний кабінет – окреме приміщення або групи приміщень у складі медичного закладу, де безпосередньо здійснюється прийом пацієнтів лікарем або надаються інші медичні послуги.
2.7. Контагіозність — це здатність інфекційного захворювання передаватися іншим людям, тобто ступінь заразності.
3. Порядок надання послуг
3.1. Товариство надає планову медичну допомогу, послуги психолого-педагогічного напрямку, консультацій та супутніх сервісів для дітей та дорослих за попереднім записом Клієнтів та/або Пацієнтів (за винятком ургентних ситуацій, що вимагають невідкладного медичного втручання).
3.1.1.При ургентних ситуаціях працівники Товариства надають невідкладну допомогу до приїзду бригади екстреної медичної допомоги.
3.2. Послуги надаються працівниками Товариства, які мають відповідну спеціальну освіту і відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам відповідно до законодавства України.
3.3. Послуги надаються у дні і години, встановлені Товариством.
3.3.1. Прийом пацієнтів відбувається:
пн-пт 9:00-19:00
сб-нд 10:00-19:00
у святкові дні, графік може бути змінено.
3.4. Місця надання послуг ТОВ «Педіатрія з любов’ю»:
3.4.1. Медичний центр ТОВ «Педіатрія з любов’ю» за адресою: м. Київ, проспект Науки, буд.62а.
3.4.2. Структурний підрозділ №1 Медичного центру ТОВ «Педіатрія з любов’ю» за адресою: м. Київ, вулиця Сергія Данченка, буд. 34.
3.4.3. Структурний підрозділ №2 Медичного центру ТОВ «Педіатрія з любов’ю» за адресою: м. Київ, вулиця Трускавецька, буд. 6-В.
3.5. Всі послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється за телефоном, через інтернет-ресурс з доменною адресою https://iloveyoudoc.com.ua, або безпосередньо в Медичних центрах Товариства.
3.6. Медичні послуги Товариства надаються неповнолітнім пацієнтам лише у присутності їх законних представників (крім ургентних випадків).
3.6.1.Законними представниками дитини згідно діючого законодавства України є:
3.6.1.1. Батьки (мати, батько)
- незалежно від того, чи перебувають у шлюбі;
- мають рівні права і обов’язки щодо дитини.
3.6.1.2. Усиновлювачі
– прирівнюються у правах до біологічних батьків.
3.6.1.3. Опікун або піклувальник
- у випадках, коли дитина залишилася без батьківського піклування;
- призначаються рішенням органу опіки та піклування або суду.
3.6.1.4. Інші особи, мають нотаріально засвідчену довіреність, визначені законом або судом:
– наприклад, бабуся чи дідусь, повнолітні сестра чи брат, якщо вони офіційно призначені опікунами або мають нотаріально засвідчену довіреність;
– прийомні батьки або батьки-вихователі (у дитячих будинках сімейного типу).
3.7. Перед початком прийому Клієнт має пред’явити документи співробітнику Товариства:
– документи що підтверджують його особу;
– у разі якщо Клієнт є законним представником неповнолітнього Пацієнта додатково свідоцтво про народження дитини або виписку з пологового;
– за необхідністю – документи що підтверджують право діяти від імені дитини.
3.8. Клієнт має заповнити та підписати документи необхідні для внутрішнього обліку даних Товариства та передбачені законодавством України (такі як: реєстраційна форма, згода на обробку персональних даних, висновок лікаря, інформована згода на щеплення та інші), залишивши їх оригінали працівнику Товариства.
3.9. Клієнт зобов’язаний надавати спеціалісту повну інформацію щодо даного та попередніх захворювань, госпіталізації та інших питань, що стосуються стану здоров’я пацієнта.
3.10. Дату та час надання послуги може бути змінено з ініціативи Товариства за погодженням з Клієнтом. Товариство має попередити про зміну дати та часу/перенесення/відміну запланованої послуги не пізніше ніж за 60 хвилин до її початку.
3.11. Діагностичні та консультативні висновки інших медичних закладів обов’язково приймаються до уваги, але можуть не слугувати основою для видачі будь-яких медичних висновків спеціалістами Товариства, призначення ними плану лікування і медичних маніпуляцій, отримання будь-яких інших рекомендацій.
3.12. Видача медичних висновків і рекомендацій спеціалістами Товариства, призначення ними плану лікувань і медичних маніпуляцій, надання інших видів медичних послуг може бути здійснено тільки після проведення ними медичних обстежень, діагностик та/або оцінці відповідної документації Пацієнта.
3.13. Інформація про Товариство, про спеціалістів, які здійснюють медичне обслуговування, про перелік послуг, а також затверджений прейскурант на послуги та діючі дисконтні програми розміщені у доступному для пацієнта місці – у куточку споживача.
3.14. Час початку лікарського прийому може відбуватися з незначним запізненням у зв’язку із різною складністю патології і відповідно різною тривалістю попередніх консультації.
4. Запис на прийом
4.1. Надання послуг Товариством здійснюється лише за попереднім записом на прийом.
4.2. Прийом пацієнта без попереднього запису можливий лише за наявності вільного часу в графіку роботи спеціалістів.
4.3. Під час запису на прийом, Клієнт повинен чітко вказати вид послуги, яку він бажає отримати, дату і час бажаного візиту.
4.4. Пацієнт повинен прийти на прийом у призначений час і день. У разі запізнення на прийом без попередження на 20 хв. і більше, запис може бути скасований.
4.5. Якщо Клієнт не в змозі прийти на прийом у вказаний час, він повинен завчасно про це повідомити.
4.6. В разі непередбачуваної відсутності спеціаліста Товариства або при виникненні інших форс-мажорних обставин, при першій можливості про це повідомляється Клієнта за контактним телефоном, вказаним при попередньому записі на прийом.
5. Відмова у наданні послуг та записі на прийом, правила фото- і відеозйомки
5.1. Товариство має право відмовити у записі на прийом або скасувати попередній запис у разі, якщо Пацієнт:
5.1.1 систематично переносить або скасовує прийоми менш ніж за 24 години до запланованого часу;
5.1.2 двічі і більше протягом півроку не з’являється на прийом без попереднього повідомлення;
5.1.3 порушує правила ділового та етичного спілкування з працівниками закладу, у тому числі в усній чи письмовій (електронній) формі, висловлює образливі, дискримінаційні або некоректні коментарі;
5.1.4 здійснює комунікацію, яка носить двозначний, некоректний або образливий характер, у тому числі у вигляді натяків, що можуть бути прийняті як неприпустимі;
5.1.5 своїми діями або поведінкою створює загрозу безпеці, здоров’ю чи гідності працівників закладу або інших пацієнтів.
5.2. Правила фото- та відеозйомки в медичному закладі.
5.2.1. Під час перебування у приміщеннях закладу забороняється здійснювати фото- та відеозйомку працівників, інших пацієнтів, а також процесу надання медичних послуг без їхньої попередньої добровільної згоди.
5.2.2. Під час консультації або медичної процедури здійснення фото- чи відеозапису можливе лише за умови:
– попереднього повідомлення лікаря або іншого медичного працівника про намір вести запис;
– отримання усної або письмової згоди медичного працівника на здійснення зйомки;
– дотримання вимог конфіденційності та нерозголошення персональних даних працівників закладу, інших пацієнтів або третіх осіб, що випадково можуть потрапити в кадр.
5.2.3. Забороняється приховане фотографування чи відеозйомка під час консультацій, процедур або в службових приміщеннях.
5.2.4. У разі порушення цього правила адміністрація закладу має право:
– вимагати негайного припинення зйомки;
– попросити видалити зроблені фото- чи відеоматеріали, отримані з порушенням порядку;
5.2.5. Використання будь-яких матеріалів, відзнятих у закладі, для публічного поширення (включно з розміщенням у мережі Інтернет та соціальних мережах) допускається лише за письмовою згодою усіх осіб, які зображені чи чий голос зафіксовано у таких матеріалах.
5.3. У випадку наявності підстав, визначених у п. 5.1. та/або порушення правил зазначених у п. 5.2. цих Правил, адміністрація закладу може прийняти рішення про тимчасове або безстрокове обмеження можливості запису на прийом такого Пацієнта та включення його до внутрішнього реєстру осіб з обмеженим доступом до послуг закладу.
5.4. Рішення про обмеження доступу до послуг або внесення до внутрішнього реєстру приймається адміністрацією закладу з обов’язковим повідомленням Пацієнта про причину такого рішення у зручний для закладу спосіб (усно, письмово або електронними засобами комунікації).
5.5. Таке рішення не обмежує право Пацієнта звернутися до іншого медичного закладу.
5.6. У випадку наявності підстав, зазначених у п.п. 5.1.1. – 5.1.2. Товариство залишає за собою право створювати запис та надавати послуги Клієнту та/або Пацієнту після отримання передоплати у розмірі 100% від вартості цих послуг, без повернення цих коштів у разі відсутності Клієнта та/або Пацієнта на запланованому візиті.
6. Правила поведінки під час перебування у закладі
6.1. Клієнт та/або Пацієнт, який знаходиться у Медичному центрі Товариства, повинен доброзичливо та з повагою ставитись до персоналу та відвідувачів, не дозволяти собі грубощів, нетактовності та будь-яких проявів агресії.
6.2. Кожного дня з 9:00 по 9:01 в закладах Медичних центрів Товариства оголошується хвилина мовчання для вшанування памʼяті загиблих внаслідок збройної агресії Російської Федерації проти України.
6.2.1. З 9:00 по 9:01 в закладах Медичних центрів Товариства заборонено:
6.2.1.1. Гучно розмовляти, зокрема в коридорах, холі, реєстратурі, залах очікування та інших загальних зонах.
6.2.1.2. Розмовляти по телефону, вмикати гучний зв’язок або програвати звук з мобільних пристроїв.
6.2.1.3. Прослуховувати музику, відео або використовувати будь-які пристрої, що створюють шум.
6.2.1.4. Переміщатися без нагальної потреби, окрім випадків, пов’язаних із медичною допомогою.
6.2.1.5. Входити до кабінетів, адміністративних приміщень або лікувальних зон (за винятком невідкладних випадків).
6.2.1.6. Влаштовувати будь-які суперечки чи зʼясування стосунків, у тому числі з персоналом або іншими відвідувачами.
6.2.2. Під час хвилини мовчання працівники Товариства можуть не консультувати та не надавати послуги Клієнтам та/або Пацієнтам Товариства (крім ургентних випадків).
6.3. У осінньо-зимовий період забороняється заходити у лікувально–діагностичні кабінети Товариства у верхньому одязі. Рекомендовано використання бахіл.
6.4. Клієнтам та/або Пацієнтам, які з’явилися на прийом у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння, спеціаліст має право відмовити у наданні послуг.
6.5. Клієнтам та/або Пацієнтам заборонено приносити вогнепальну зброю, колючі та ріжучі предмети, використовувати/вживати тютюнові вироби, алкогольні напої, наркотичні засоби, психотропні речовини, продукти харчування сумнівної якості, рослини з сильним запахом, хімічні реактиви, отрути та лікарські засоби, не узгоджені з спеціалістами закладу у приміщенні Товариства та на його прилеглій території.
6.6. Заборонено займатися будь-яким видом торгівлі або обміну, вести рекламну діяльність, будь-якого характеру.
6.7. Очікування прийому спеціаліста відбувається в окремо відведеному місці, про яке повідомляє адміністратор закладу.
6.8. У разі виникнення питань щодо якості надання медичних послуг в Медичному кабінеті, пацієнт може звернутись до Товариства або висловити свої побажання чи пропозиції у письмовій формі.
6.9. У випадках порушення правил перебування ТОВ «Педіатрія з любов’ю» залишає за собою право відмовити пацієнту у наданні медичної допомоги (за винятком ургентних ситуацій).
7. Особливості надання медичних послуг
7.1. Медичні послуги (профілактичні, діагностичні чи лікувальні втручання, маніпуляції, консультації) здійснюються медичним персоналом Товариства. При необхідності, діагностичні дослідження, а також медичні втручання можуть проводитися в інших медичних закладах (кабінетах ФОП), з якими у Товариства встановлено партнерські відносини.
7.2. Товариство має право відмовити Клієнту в наданні медичних послуг у випадку, коли ліцензійні обмеження, кваліфікація його медичного персоналу або технічне оснащення не дозволяють це зробити. У цьому випадку Клієнту рекомендуються інші лікувально-профілактичні заклади (кабінети ФОП), де їм зможуть надати відповідні медичні послуги чи допомогу.
7.3. Проведення медичних втручань починається тільки після відповідного інформування та погодження Клієнта. У невідкладних випадках (з метою рятування життя та здоров’я), відповідно до вимог чинного законодавства України, медичні втручання можуть проводитися без погодження Клієнта та/або Пацієнта.
7.4. Перед початком лікування з Клієнтом та/або Пацієнтом узгоджується план лікування (обстеження). У деяких випадках, коли неможливо одразу визначити весь обсяг медичних втручань, складається попередній план лікування. Крім того, з об’єктивних або суб’єктивних причин, будь-який вже узгоджений план лікування може піддаватися коригуванню про що Клієнта та/або Пацієнта обов’язково повідомляють
7.5. Якщо у процесі надання послуг з медичних причин виникає потреба в їх коригуванні у бік збільшення чи зменшення обсягів чи методів лікування, діагностики тощо, то відповідному коригуванню піддається також остаточна їх вартість. Про такі зміни Клієнта та/або Пацієнта інформують завчасно.
7.6. Клієнти та/або Пацієнти з підозрою на інфекційне обов’язково повинні перебувати в медичних масках.
7.7. Якщо у Клієнта та/або Пацієнта є підозра на інфекційне захворювання високої контагіозності (вітряна віспа, кір, кашлюк, скарлатина, грип, COVID-19 та ін.) у такому випадку, йому/їм, за можливості, бажано очікувати на прийом лікаря за межами закладу, попередньо повідомивши про прибуття адміністратора Товариства. Як тільки Медичний кабінет буде підготовлений для прийому Пацієнта, адміністратор запрошує його у приміщення Товариства.
7.8. До завершення прийому лікаря, Пацієнту з підозрою/діагностованим контагіозним інфекційним захворюванням заборонено залишати Медичний кабінет лікаря без особливої потреби.
7.9. Після виявлення лікарем контагіозного інфекційного захворювання у Клієнта та/або Пацієнта, йому/їм заборонено виходити з Медичного кабінету без медичної захисної маски, правильно вдягнутої на обличчя (маска повинна закривати ніс, рот та підборіддя) та затримуватись у приміщенні Товариства. Особливо у зонах очікування та у дитячих ігрових зонах.
8. Порядок оплати послуг
8.1. Всі види послуг Товариства є платними. Ціни на послуги вказані в прейскуранті.
8.2. Ціна на послуги фіксується в момент запису на прийом.
8.3. Оплата послуг відбувається після їх надання, а за домовленістю – за передоплатою чи відповідно до умов укладеного договору. Послуги може оплачувати як сам пацієнт, так і інші особи.
8.4. Розрахунок відбувається шляхом готівкового або безготівкового способу оплати.
8.5. Підставою для розрахунку є індивідуальна амбулаторна картка пацієнта, де вказаний перелік послуг, або дані Реєстру медичних записів, записів про направлення та рецептів в електронній системі охорони здоров’я, які були надані пацієнту. Всі додаткові види медичних послуг (не вказані в амбулаторній картці пацієнта чи в електронному реєстрі) розраховуються додатково після їх проведення.
8.8. У межах спеціальних дисконтних програм пацієнтам можуть надаватися знижки. Крім цього, Товариство може на свій розсуд в порядку благодійності чи за угодою надавати медичні послуги зі знижкою чи безоплатно.
8.9. У разі завчасного повідомлення Клієнтом про неможливість отримати послугу за яку вже відбувся попередній розрахунок, кошти повертаються Клієнту після надання ним документу про здійснення оплати та відповідної письмової заяви працівникам Товариства.
8.10. Стягнення з пацієнтів заборгованості за надані послуги відбувається згідно із чинним законодавством України.
9. Гарантії
9.1. Товариство гарантує високу якість надання своїх послуг, відповідальне ставлення до кожного Клієнта та/або Пацієнта.
9.2. Товариство гарантує застосування лише дозволених на території України обладнання, витратних матеріалів та медикаментів, які мають відповідні сертифікати.
9.3. Товариство гарантує раціональне використання всіх витратних матеріалів та медикаментів, за які розрахувався пацієнт.
9.4. Товариство гарантує нерозголошення та збереження конфіденційної інформації щодо своїх пацієнтів.
9.5. Необхідною умовою для виконання гарантій Товариства є точне дотримання і виконання Клієнтом та/або Пацієнтом всіх приписів і рекомендацій лікаря, забезпечення необхідних умов гігієни.
9.6. В окремих випадках, при письмовій згоді пацієнта, лікування або обстеження можуть проводитися без гарантовано позитивного результату. В таких випадках розрахунок за послугу не повертається і не враховується при подальшому лікуванні.
9.7. Після проходження діагностичного обстеження в Медичних центрах Товариства спеціалісти надають попередні рекомендації щодо плану лікування. У випадках медичної доцільності остаточні рекомендації щодо лікування можуть бути надані після консультацій у інших профільних спеціалістів, проведення додаткових обстежень та подальших консультацій у спеціалістів Товариства.
9.8. У випадках направлення пацієнта в інші лікувальні заклади (кабінети ФОП) для подальшого обстеження та лікування, Товариство не проводить повернення вартості за діагностичні обстеження або надані консультації спеціалістами Товариства.
9.9. Товариство не несе відповідальності за особисті речі Клієнтів та/або Пацієнтів та їх супроводжуючих осіб.
9.10. Відповідальність за поводження та нагляд за неповнолітніми Пацієнтами в зонах очікування, дитячих куточках, в Медичних кабінетах, при використанні іграшок, інших предметів у приміщеннях Товариства та за наслідки цього поводження несуть їх Законні представники.
9.11. Товариство не несе відповідальність за наслідки використання, вибір запропонованих Товариством подарунків (іграшки, книжки, пазли тощо) неповнолітнім Пацієнтам під час та після перебування їх у Медичних центрах Товариства.
10. Прикінцеві положення
10.1. Внесення будь-яких змін або доповнень до цих Правил затверджуються ТОВ «Педіатрія з любов’ю».
10.2. Випадки, що не врегульовані цими Правилами, регулюються чинним законодавством України.et, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.